آشنایی با انواع کیف ابزار

آشنایی با انواع کیف ابزار

کیف ابزار کمری
استادکاران ، تکنسین ها و حتی هنرمندانی که نیاز به حمل تعدادی ابزار دارند و برای انجام کار دائماَ مجبور به استفاده و تعویض ابزارهای خود هستند بهترین گزینه کیف ابزار کمری است که میتوانند تعداد زیادی ابزار را به کیف کمری ابزار خود متصل کنند، به آن نصب کنند و در داخل آن قرار دهند و در سریع ترین حالت ممکن به ابزارهای خود دسترسی داشته باشند. کیف ابزار کمری نیز نسبت به تعداد ابزاری که داخل آن قرار میگیرد یا نوع جنس آن متفاوت است و ممکن است کیف ابزار کمری برزنتی باشد یا کیف ابزار کمری چرمی یا کیف های کمری از جنس های دیگر.

جلیقه ابزار یا جلیقه کار
یکی دیگر از انواع وسایل ساماندهی ابزار هنگام کار جلیقه کار یا جلیقه ابزار است که نسبت به کیف کمری بسیار جادار تر است و ابزارهای بیشتری با حجم و وزن های مختلف در آن قرار میگیرد و هنگام کار به دلیل تقسیم وزن کامل روی تمام بدن کاربر کمتر احساس خستگی میکند و میتواند مدت زمان بیشتری را با جلیقه ابزار به کار بپردازد و احساس خستگی نکند. جلیقه ابزار نیز در طرح ها و انواع متفاوتی وجود دارند و با جنس های مختلفی تولید میشوند و به نسبت هزینه و نوع کار میتوان جلیقه کار مناسب را انتخاب و خریداری نمود.

کیف ابزار کوله پشتی
کوله پشتی را هم میتوان به عنوان کیف ابزار استفاده کرد و البته کیف ابزارهای مخصوص ابزار نیز وجود دارند که برای استفاده به عنوان کیف ابزار طراحی شده اند و برای حمل و نقل ابزار از آن استفاده میکنند ولی هنگام کار مانند جلیقه ابزار یا کیف ابزار کمری نمیتوان از آنها استفاده کرد و صرفا جهت حمل و نقل ابزار مانند جعبه ابزار یا کیف ابزار طراحی شده است و البته از جعبه ابزار و کیف ابزار بسیار راحت تر و برای حمل و نقل ابزار مناسب تر است و در فواصل طولانی کاربر را خسته نمیکند.

کیف ابزار

کیف ابزارها نیز تنوع بسیار گسترده ایی دارند. انواع کیف ابزار کوچک، کیف ابزار بزرگ با توجه به تعداد و حجم ابزارهای مورد استفاده وجود دارند و البته باید توجه داشت که کیف ابزار باید کاملا متناسب با تعداد ابزارها، وزن و حجم آنها باشد و یا با توجه به نوع استفاده از ابزارهای موجود کیف ابزار مناسب را انتخاب کنیم.

به عنوان مثال کیف ابزار خودرو که میتوان ابزارهای مورد استفاده در تعمیرات جزئی خودرو را درون آن قرار داد نیز به کیف ابزار مناسب خودرو است و به کیف ابزار ماشین نیز معروف است. که هم بتواند تمام ابزارها را در خود جای دهد و در عین حال حجم زیادی را از صندوق خودرو اشغال نکند و هم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در طول زمان خراب نشود. از بهترین انواع کیف ابزار مناسب برای خودرو میتوان به کیف ابزار رونیکس، کیف ابزار زارا و کیف ابزار لایت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها 2

*
*

    سید رضا صالحی پاسخ

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    سید رضا صالحی پاسخ

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

باز کردن چت
سلام !
چطور میتونم کمکتون کنم؟